قدس آنلاین: مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) گفت: مدافعان حرم تا آخرین نفس و قطره خون خود و با تمام توان از مقدسات مسلمانان و شیعیان دفاع می‌کنند.

مدافعان حرم تا آخرین نفس و قطره خون خود از مقدسات مسلمانان و شیعیان دفاع می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، حسین روشن‌ضمیر، در ویژه برنامه نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران غرب مشهد که در هیئت فرهنگی مذهبی عباس‌بن‌علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی صهیونیست‌ها و آل یهود که دشمن اصلی ما بوده نابودی اسلام است، اما قطعاً هیچگاه به هدف پلید خود نمی‎رسند.
وی با اشاره به راه انداختن جنگ نیابتی توسط دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمنان جنگ نیابتی به راه انداخته‌اند تا بتوانند بر اسلام و شیعه غلبه کنند و مقام معظم رهبری به سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس دستور دادند تا با حضور به موقع مدافعان حرم در منطقه اجازه سودجویی و گستاخی به دشمنان را ندهند.
مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) خاطرنشان کرد: در اروپا چون روابط آزاد است موضوع تولید مثل مهم نیست و در این رابطه مرزهای خود را آزاد کردند تا صنعت پیر اروپا جوان شود و به همین راحتی جوانانمان را بازی دادند.
روشن‌ضمیر بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مراقب جوانان باشید و نگذارید که کشت و کشتار به راه نیفتد، اما رهبر آنها می‌گوید فقط بکشید و مسلمان و شیعه از پا دربیاورید.
وی به موضوع بصیرت مورد تأکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن ما نه حیوان است و نه انسان، زیرا به هیچ صراطی وابسته و قانع نیست و مهم‌ترین هدفش کشت و کشتار  و برده‌فروشی بوده و بصیرتی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند در چنین مواقعی درک می‌شود.
مدافع حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) با بیان اینکه به لطف حق‌تعالی و عنایات ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، ایران امن‌ترین کشور منطقه است، عنوان کرد: در شرایطی که تمامی کشورهای منطقه در وضعیت ناامنی قرار دارند، ایران عزیز با درایت و مدیریت مقام معظم رهبری در امنیت کامل به‌سر می‌برد، پس باید قدر امنیت بیش از پیش کشورمان را بدانیم.
روشن‌ضمیر گفت: هرکس که از مسیر ولایت فقیه خارج شود، عاقبت‌به‌خیر نمی‌شود و رمز مؤفقیت هر مسلمان در طبعیت از ولی‌فقیه است.
وی افزود: مدافعان حرم تا آخرین نفس و قطره خون خود و با تمام توان از مقدسات مسلمانان و شیعیان دفاع می‌کنند و اگر کوچکترین گستاخی‌ای از سوی دشمنان سربزند توسط سربازان مقام معظم رهبری و مدافعان حرم ائمه اطهار(ع) به درک واصل می‌شوند.
در پایان این مراسم از خانواده شهدا و ایثارگران غرب مشهد تقدیر به‌عمل آمد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.